15 september 2011

En bild


...bland många. Har så mycket bilder och teckningar liggande över allt. Och så finns det en hel massa bilder och ideér i mitt huvud som inte än kommit till pappers. Det går lite i perioder. Ibland ritar jag massor, ibland inte alls. Önskar ändå att jag hade mer tid att illustrera, rita serier till vardags. Kanske den tiden ännu kommer någongång?

Övrigt: Fick böckerna från ad Libris som jag beställt idag. Två till jobbet (Sinnenas skafferi och en bok om specialdieter som jag behöver i mitt arbete) och så hade jag beställt till mig själv ett exemplar av Mats-Eric Nilssons senaste bok Smakernas återkomst - när maten följer årstiderna. Den är fin! Har bara hunnit bläddra helt flyktigt i den ännu. Väntar ännu på Hirams bästa - boken. En helt ny Hiram bok!

4 kommentarer:

majmamma sa...

Vilken vacker bild!
Jag bläddrade också häromdagen i Smakernas återkomst på bibban, den var fin!

Monica sa...

Tack! Ibland skulle jag vilja byta ut slevarna mot pennor... men man blir mättare av mat.

majmamma sa...

Bra kommentar Monica. Saknar ännu i din blogg " jag gillar" knappen :)

majmamma sa...

Glömde säga, att du SKA kombinera slevar och pennor, det blir bra!

Skicka en kommentar